Pro Activity

Bewegingsvrijheid in elke levensomstandigheid
LR LIFETAKT FiguActive Weight Control Shake Aarbei Banaan FiguActiv Maaltijdshake

Aloe Vera Drinking Gel

ACTIVE FREEDEM
Aloë Vera Drinking Gel Freedom
€ 35,99
LR LIFETAKT FiguActive Weight Control Shake Vanille FiguActiv Maaltijdshake

Aloe Vera Drinking Gel Set

ACTIVE FREEDOM
Aloë Vera Drinking Gel Freedom
3 flessen per set
€ 99,99
LR LIFETAKT FiguActive Weight Control Shake Latte Macchiato FiguActiv Maaltijdshake

Active Freedom

Active Freedom capsules
€ 29,99
LR LIFETAKT FiguActive Weight Control Flakes Crunchy Cranberry FiguActiv Maaltijdvervanger Muesli Müesli

Pro Active Set

Bewegingsvrijheid in elke levensomstandigheid
Set voor 1 maand
€ 137,96
€ 123,49

Bewegingsvrijheid in elke levensomstandigheid

Je wil elke dag in beweging blijven? Beweging betekent vrijheid. De mogelijkheid alles te kunnen doen wat je wil. Sporten, fietsen, wandelen, met de kinderen of kleinkinderen spelen, boodschappen via de trap naar boven dragen … bewegen zonder pijn in spieren of gewrichten. Je wil dat je lichaam de dagelijkse uitdagingen aankan en het ritme kan bijhouden. Daarbij ondersteunt LR LIFETAKT Pro Activity. Zodat je zo actief door het leven gaat als je zelf wil, je beweeglijkheid behoudt en bevordert.

Basisoplossing

Bewegingsvrijheid in elke levensomstandigheid

De combinatie van Aloe Vera Drinking Gel Active Freedom en de Active Freedom capsules ondersteunt de botten, spieren, gewrichten en bindweefsel  – Jouw dagelijks pluspunt voor meer beweeglijkheid en flexibiliteit.

De Pro Activity producten zijn ook verkrijgbaar in een gunstig set – precies voldoende voor één maand.

Individueel aanvullende producten

Spieren versterken?

Protein Power Drink

Je bent sportief en je wil je spiermassa ondersteunen. De Protein Power Drink met vanillesmaak voorziet je spieren en botten van een extra portie eiwitten. Magnesium & vitamine B6 dragen bij tot een normale energiestofwisseling. Laat je spieren werken!

Actiever en beweeglijker zijn?

Pro Balance

ProBalance helpt je spieren en gewrichten in conditie te houden. Wie veel beweegt of sport, wordt ook wel eens moe. Dankzij sporenelementen en basische mineralen, waaronder magnesium en calcium, vermindert vermoeidheid en futloosheid. Activeer jezelf!

Spierpijn?

Aloë Vera Thermolotion

De licht verwarmende en huidverzorgende lotion brengt verlichting bij overbelaste spieren en werkt ontspannend. De lotion kan ook preventief aangebracht worden, om de spieren voor een sportprestatie goed te doorbloeden. Met 45 % Aloë Vera en natuurlijke, etherische oliën. 

Overbelaste spieren en gewrichten?

Aloë Vera MSM Body Gel

Vooral tijdens het sporten en bij zware fysieke arbeid krijgt ons lichaam het zwaar te verduren. De gel koelt en verzacht pijnlijke spieren en gewrichten. Ook als massage-gel ingezetbaar. Bij gewrichtsaandoeningen zoals artrose, artritis en fibromyalgie kan deze gel eveneens verlichting brengen.

Tips van de expert

Voeding

Start je dag met fruit. Eet wat het seizoen aanbiedt. Dat is altijd vers en nooit saai. En het is een lekkere aanvulling op je ontbijtmuesli.

Verminder je suikergebruik. Vermijd minstens 5 dagen per week suikerhoudende frisdrank en fruitsap. Drink in plaats daarvan water of thee.

Verkies ‘s avonds groeten en vetarm vlees (kip, kalkoen) of vis. Dat ondersteunt de gewichtscontrole en een gezonde nachtrust.

Volkoren geeft volle kracht. Eet 3 keer per week volkorengranen in plaats van wit meel. M.a.w. volkorenbrood, volkorenpasta en bruine rijst. 

 

Levensstijl

Onderhoud je hobby’s. Wat doe je graag? Waar kan je je helemaal in verdiepen? Maak er tijd voor. Het geeft je leven meer zin.

Ontwikkel jezelf. Verbreed je horizon. Ontdek nieuwe dingen. Lees boeken, leer een nieuwe taal, een nieuwe sport, een nieuwe hobby. Zo blijf je fit, alert en gelukkig.

Breng meer tijd door in de natuur. Het ontspant, je beweegt en je staat in verbinding met jezelf.

Wees samen actief. Met je partner, je kinderen, je vrienden. Ga samen bowlen, fietsen, zwemmen… Plezier verzekerd!

 

Beweging

Beweeg je heupen bij het wandelen iets meer dan normaal. Dat werkt ontspannend voor je onderrug.

Sta af en toe op de tippen van je tenen. Als je ergens staat te wachten, tijdens het tandenpoetsen, onder de douche… Dat versterkt je kuiten en je enkelgewrichten.

Blijf niet langer dan 30 minuten ergens zitten. Maak er een gewoonte van om regelmatig recht te staan.

Blijf pijnvrij. Let bij oefeningen of sport erop, dat de bewegingen geen pijn gaan doen. Vermijd koude en natheid. Houd je gewrichten altijd lekker warm.

Tip

De juiste voedingsstoffen zijn een essentiële factor om actief en beweeglijk te zijn. Om ook in de toekomst een leven vol energie te kunnen leiden is het belangrijk om een evenwichtige combinatie te hebben van doordachte voeding, voldoende beweging en een gezonde levensstijl.

Registreer om deel te nemen aan de challenge

Uw registratie is in orde :-)